Wah! Kanan juga cerita BEST!!!

<

Kalau menurut info, hari ni 13 hari Abby dah kahwin.
16 Julai bermakna Abby dah dah pun menikah. Pada aku, lantak kau lah Abby nak kahwin dengan siapa, pucuk muda ka, pucuk tua ke itu kau punya pasal lebih baik dari kau menjanda ke sana ke mari dikhuatiri menimbulkan fitnah.

Namun abby masih bersikap tipikal seperti penganut pas yang lain. Merasakan merekalah orang yang paling Islam dan merekalah yang 100persen ikut ajaran Islam sedangkan orang lain semua jahil. Kot mana yang terlebihnya Islam si Abby aku sikit pun tak nampak.

Abby juga dilihat cuba menjejaki rayuan YB Hanipa Maidin yang dilihat cuba untuk membela pasangan seks tersebut. Apa yang kau merapu ni Abby, kau jangn kusutkan lagi iklim perkauman di Malaysia dengan kenyataan bodoh kau itu. Sepatutnya kita harus cari jalan bagaimana hendak menjadikan agar Islam lebih dihormati.

Kau juga jangan tunjuk bangsat sangat main tuju kat orang sekali harung sebagaimana Tok Guru hamPas yang dengan mudah fitnah orang Umno tak sembahyang.

Alahai Abby, kau jaga le laki kau elok elok. Jangan esok dia tak tahan dengan mulut busuk kau, lari pulak dia macam Norman Hakim, tak ke haru kau nanti.
Go to Source
Author: {author

  • Comments Off

Kalau menurut info, hari ni 13 hari Abby dah kahwin.
16 Julai bermakna Abby dah dah pun menikah. Pada aku, lantak kau lah Abby nak kahwin dengan siapa, pucuk muda ka, pucuk tua ke itu kau punya pasal lebih baik dari kau menjanda ke sana ke mari dikhuatiri menimbulkan fitnah.

Namun abby masih bersikap tipikal seperti penganut pas yang lain. Merasakan merekalah orang yang paling Islam dan merekalah yang 100persen ikut ajaran Islam sedangkan orang lain semua jahil. Kot mana yang terlebihnya Islam si Abby aku sikit pun tak nampak.

Abby juga dilihat cuba menjejaki rayuan YB Hanipa Maidin yang dilihat cuba untuk membela pasangan seks tersebut. Apa yang kau merapu ni Abby, kau jangn kusutkan lagi iklim perkauman di Malaysia dengan kenyataan bodoh kau itu. Sepatutnya kita harus cari jalan bagaimana hendak menjadikan agar Islam lebih dihormati.

Kau juga jangan tunjuk bangsat sangat main tuju kat orang sekali harung sebagaimana Tok Guru hamPas yang dengan mudah fitnah orang Umno tak sembahyang.

Alahai Abby, kau jaga le laki kau elok elok. Jangan esok dia tak tahan dengan mulut busuk kau, lari pulak dia macam Norman Hakim, tak ke haru kau nanti.
Go to Source
Author: {author

  • Comments Off

Kalau menurut info, hari ni 13 hari Abby dah kahwin.
16 Julai bermakna Abby dah dah pun menikah. Pada aku, lantak kau lah Abby nak kahwin dengan siapa, pucuk muda ka, pucuk tua ke itu kau punya pasal lebih baik dari kau menjanda ke sana ke mari dikhuatiri menimbulkan fitnah.

Namun abby masih bersikap tipikal seperti penganut pas yang lain. Merasakan merekalah orang yang paling Islam dan merekalah yang 100persen ikut ajaran Islam sedangkan orang lain semua jahil. Kot mana yang terlebihnya Islam si Abby aku sikit pun tak nampak.

Abby juga dilihat cuba menjejaki rayuan YB Hanipa Maidin yang dilihat cuba untuk membela pasangan seks tersebut. Apa yang kau merapu ni Abby, kau jangn kusutkan lagi iklim perkauman di Malaysia dengan kenyataan bodoh kau itu. Sepatutnya kita harus cari jalan bagaimana hendak menjadikan agar Islam lebih dihormati.

Kau juga jangan tunjuk bangsat sangat main tuju kat orang sekali harung sebagaimana Tok Guru hamPas yang dengan mudah fitnah orang Umno tak sembahyang.

Alahai Abby, kau jaga le laki kau elok elok. Jangan esok dia tak tahan dengan mulut busuk kau, lari pulak dia macam Norman Hakim, tak ke haru kau nanti.
Go to Source
Author: {author

  • Comments Off

Mesti lihat (tekan je gambar) !

.
.
.

.
.


Gambar caicng babi macam muka babi
.

Rumah berbentuk mangkuk tandas
.

Sawah padi sangat unik
.

Kereta dan motorsikal dalam 1
.

Lama tapi moden
.

Sebab lelaki berbohong adalah?
.

Pages


.
.
.

like ?




..

.

<