Wah! Kanan juga cerita BEST!!!

<
Kisah kisah romantik malam pertama pengantin baru

Kisah kisah romantik malam pertama pengantin baru

Dalam keheningan malam penuh syahdu, Ismail masuk ke kamar kerana mengantuk.
( Kemungkinan ada juga rasa yang lain, paham-paham sajalah pengantin baru). Dilihat isterinya sudah berselimut dari hujung rambut ke hujung kaki.
“Malu agaknya. Maklumlah malam pertama,” bisik hati Ismail.
Dimatikanya lampu dan dia pun berbaring di katil. Dicelah-celah suara kodok menyeru pasangannya, terdengar suara isteri berbisik penuh romantis, “buah papaya dah masak ranum, bila tupai nak datang merasa?”
“Sudah, apa cerita ni?,” tanya Ismail dalam hati. Separuh malam dia terbaring berfikir.
“Oh! agaknya isteri aku teringat kampung halaman. Kesian sampai mengigau? Tak apalah, biarlah dia tidur,” bisik hatinya penuh understanding.
Malam kedua adegan yang sama cuma dialognya agak berbeza. Bisik isteri, “sawah bendang dah siap dibajak, bila pak tani nak turun menyemai?”
“Kesiannya bini aku. Masih ngigau lagi. Aku mesti cari penawar,” Ismail bertekad.
Esok harinya, Ismail bercerita pada ayah yang kebetulan datang untuk bertanya khabar `pengantin baru’.
“La,” keluh ayah Ismail, “aku hantar belajar sampai Universiti, benda macam ni pun kau tak paham?”
Ayahnya pun mula bercerita perihal Adam dan Hawa, Laila dan Majnun seterusnya cerita Romeo dan Juliet. ( Yang relevan untuk pegantin baru saja). Sepatah cakap orang putih “about the birds and the bees”.
“Oh! macam tu,” sengih Ismail, “baru saya paham. Taulah apa nak buat malam ni.”
Malam yang sangat ditunggu-tunggu Ismail pun tiba. Adegan sama di kamar tidur. Cuma kali ini isterinya membisu seribu bahasa.
“La, kenapa pulak senyap. Takkan dia give up,” tertanya-tanya Ismail dalam hati.
Setelah sekian lama tanpa suara dari isteri, Ismail pun berkata, “dah lapar betul rasanya perut, boleh tupai datang merasa?”
Malam dingin semakin sunyi namun tiada sebarang sahutan.
“Kain pelikat dah disinsing rapi, boleh pak tani turun menyemai?”
Masih juga tiada jawapan. Ismail mencuba lagi, “juruterbang dah siap sedia. Boleh pesawat turun mendarat?”
Sayu sekali jawapan si isteri dari bawah selimut, “maaf tuan, landasannya baru sahaja banjir.”
Sumber : Email Yahoo Group
  • Comments Off

Mesti lihat (tekan je gambar) !

.
.
.

.
.


Gambar caicng babi macam muka babi
.

Rumah berbentuk mangkuk tandas
.

Sawah padi sangat unik
.

Kereta dan motorsikal dalam 1
.

Jepun obses seks
.

Lama tapi moden
.

Sebab lelaki berbohong adalah?
.

Pages


.
.
.

like ?



Tekan gambar !


..

.

<